söndag 15 juli 2007

Göteborg

Japp incheckad och klar på finaste hotellet på Avenyn.

Synd att jag inte kan visa en bild på mitt hotellrum men fint är det och nöjd är jag.

När jag satt på Arlanda så åt jag en lyxig räkmacka och drack ett glas vin, tvingade mig att tänka att alternativet hade varit 4-5 timmar i bil lyssnandes till vad mannens rätt så unga son hade velat lyssna på (ja det brukar vara så) och vi har ALDRIG kommit i närheten av att ha samma musiksmak.

Se där ännu en sak att sätta upp på listan över "såntsomvardåligtmedrelationen"

Ja jag har en lång lång lista nu, den läser jag så fort det börjar göra ont nånstans, som typ i själen idag när jag reste hit dit vi skulle ha åkt tillsammans.

Nu ska jag ut och spana lite tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den listan har jag också funderat på. Om jag vågar göra en sån. För om jag gör en sån ... ja ... då kan jag inte sörja längre. Eller hur? Det blir som ett avbrott. Från min sida. Vi får se. Den kanske kommer.
DU ska njuta nu. Men det tror jag du gör.

TrickyTricky sa...

Jag tror det är hög tid för dig att göra den listan nu. Lägg inte mer tid av ditt liv på att sörja nu.
Jag har promenerat Avenyn upp och ner i fotbollsvimlet och njutit av att ha möjlighet att göra just detta.