torsdag 16 juli 2009

Han som jag älskar helt hopplöst

Inte blev det nåt "walk through pain" för mig inte.

Ja, jo i två dygn kanske.

Sen smalt jag ihop och föll handlöst igen.

Han ser ut ungefär som Petter men han är 10 år äldre och världens mysigaste kille....men gud ni hör ju.

Han tycker att jag är den vackraste som finns.... jag är på gränsen till ett psykfall snart.

Igår gick han upp 6 på morgonen och åkte 11 mil hit och 11 mil hem för att vi skulle kunna träffas och gå en promenad tidigt på morgonen när mina barn fortfarande sov.

Jag vet inte, men nog tror jag att jag betyder rätt mycket för honom, eller jag vet att jag gör det och han betyder hur mycket som helst för mig också.

Och ändå.

Och ändå är det så dj-a svårt hela tiden.

6 kommentarer:

Anima Mea sa...

Är du säker på att du inte träffat en psykopat? När det verkar som om någon tycker för mycket om en, för att det ska kännas verkligt, är det fömodligen inte verkligt.

TrickyTricky sa...

Jag har haft en riktig psykopat i mitt liv i många år så nej den här är inte psykopat, han har nog en del andra fel men inte just det.

Nathalie sa...

Det var ju lite gulligt ändå måste man få säga...att han sitter och åker en bra bit för att ni ska promenera!! Kunde han inte ha kommit över till dig med ca 3resväskor och tagit med sig en ifylld: "flyttanmälan"???

Jag vill ha ett lyckligt slut..:) Du verkar vara sådan bra mamma...Lycka till!!

TrickyTricky sa...

Åh tack Nathalie !

Ja det kan nog bli ett lyckligt slut men då är det jag som måste bita ihop ett tag.
Ikväll har han skrivit de mest underbara saker om hur fint det var när jag bodde hos honom några dagar, hur han njöt av att se mina saker där när han kom hem från jobbet osv.

Anonym sa...

Förstår att du har det tufft, men tänk på att du lär honom att det är OK att behandla dig som han gjort. Tycker inte alls det är gulligt, han har lurat dig. Är det OK att lura dig?
Jag tror att du är värd att han väljer och sen kan han komma till dig om det är så han valt.

Sen skulle jag vara försiktig eftersom "if they do it with you, they'll do it to you". Ledsen att vara så negativ men att bara hålla med tror jag inte gynnar dina reflektioner. Sen gör du som du själv vill och jag hoppas allt blir bra. Kram Marie

TrickyTricky sa...

Marie; nej det är inte ok och jag har tänkt precis det du skriver många gånger. Jag är inte blind eller naiv och jag har försökt så många gånger att komma loss, vet faktiskt inte hur det ska gå till längre. På ett sätt tror jag att det enda sättet är att få umgås lite mer, att på nära håll hitta fel och bestämma mig för att jag lämnar honom. Jag tror det är så det kommer bli till slut, sorgligt nog tror jag det.