onsdag 15 juli 2009

13 (!) timmar musik

Ja säga vad man vill men gammal känner jag mig inte när jag avverkat 13 timmar sista dagen på festivalen och nästan varenda minut lyssnat på musik.

Vi såg bl.a Melody Club, Petter (gud så bra), Icecube (inte i närheten av Petter), Promoe (varför får han spela på Hawaii när Petter får spela på Pampas), Sahara Hotnights, bästa Winnerbäck igen, Thåström avslutade det hela.

Det har varit härligt på många sätt men nu har jag ont överallt, i öronen, i halsen, i ryggen och fötterna, det är ingen semester att vara på festival, mycket stå och hoppa, skrika och sjunga.

Men grymt kul !!

2 kommentarer:

Maja sa...

Mina fötter har fortfarande inte hämtat sig från Peace & Love. Fin pedikyr på franskt sätt med en präktig blånagel mitt i. Crossover på något sätt.

TrickyTricky sa...

hahaha...ja verkligen. Jag tänkte just så när jag blev trampad på fötterna, fan man skulle haft stålskodda kängor för att skydda sina fina sommarfötter.