fredag 18 maj 2007

Krock krock krock

Japp, under den senaste månaden har jag krockat med bilen tre gånger !!!

Dax att lämna tillbaka körkortet kanske ?

Är faktiskt lite oroad över det hela för två gånger har jag missbedömt avståndet till en stillastående bil när jag skulle svänga in på en parkering.

Alltså jag har lugnt och stilla svängt in och så bara "tjong" har jag kört på den andra bilen.

Det är som om min bil har växt utan att jag hängt med, den har liksom svällt lite på högerflanken.

Mystiskt !!

Finns det någon symbolik som jag borde uppfatta ?

Är det nån som försöker säga mig något ?

Förslag ?

2 kommentarer:

Matilda sa...

oj... det verkar som att du ska ta bussen eller cykeln ett tag fram över. Hoppas du har en schysst försäkring...

Nike sa...

Hoppas bucklorna sitter på samma ställe då så du kan dra allt på samma självrisk! Äh, det blir så ibland, du tänker väl för mycket på annat. Shit happens...bara ingen blir skadad så. Själv har jag tappat 2 av mina fiina dyyyra vinglas i golvet i dag så nu voro de bara 3 kvar. Sopa ihop, slänga och glömma fort bara....vad göra?