söndag 14 december 2008

Ska åka långt bort

Har bokat resa åt mig och barnen.

Försökte få med mig dem till Sydamerika men nej då, det ville ju inte dom så det fick bli Thailand som alla kunde enas kring.

Helt ok, för jag vill mest av allt bara ligga i skuggan och läsa alla de där böckerna jag aldrig hinner läsa eftersom jag liksom befinner mig här hela tiden.

Så Thailand är mer än ok eftersom vi alla varit där flera gånger, finns inget vi måste göra utan vi får bara vara.

Softa, slöa och vara tillsammans.

Gud så underbart det ska bli.

Men först ska ju sonen och jag till Paris över nyår.

Det är verkligen inte synd om mig alls.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad avdundsjuk jag blir. Jag vill också resa både till Paris och på solsemester.

eviedee sa...

Blir det långresa till Thailand? Jag är inne på Thailandsfunderingar. Fast via Berlin.

Peter Midas sa...

Inte är det någe synd om dig inte!!! Pretty pretty woman till Thailand, velly good!

TrickyTricky sa...

Jag är i många avseenden en lyckligt lottad kvinna, eller vafan, jag jobbar rätt hårt för det.

Nej det blir bara två veckor i februari.