lördag 6 december 2008

48 komplett ointressanta fakta

Hittad hos Cruella

1. När gick du upp idag? 10.30 (obs det är lördag)
2. Diamanter eller pärlor? Drömmer om en vigselring med diamanter.
3. Senaste filmen du såg på bio? Mamma mia med min olyckliga kärlek som just då var en mycket lycklig kärlek så nu tänker jag inte gå på bio på ett tag.
.4. FavoritTV-program? Vita Huset
5. Vad åt du till frukost? Äggröra, bacon, tomater och massor med kaffe
7. Din favoritmat? Lax i alla varianter.
8. Vilken mat gillar du inte? Fet slabbig mat.
9. Favoritchips? Nachochips med ostsmak
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Nån av Winnerbäck, de går runt.
11. Vilken bil kör du? En miljöbil fast just nu tankar jag bensin
12. Favoritmacka? Äter inte bröd men om jag gjorde det så är det baguette med brie och skinka.
13. Mänskliga karaktärsdrag, du bara inte kan med? Självgodhet
14. Vilka är dina favoritkläder? Fina, sköna kommer sen.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Just nu mitt lilla paradis på Koh Samui, en bungalow direkt på stranden och bara lugn och ro
16. Favoritklädmärke? Just nu Esprit, det har blivit mkt därifrån ett tag, hade jag mer pengar skulle jag möjligtvis uppgradera.
17. Försvann? Livet kanske.
18. Favorittid på dagen. Sent på kvällen när alla andra sover.
19. Var är du född? Södersjukhuset.
20. Vilken är din favoritsport att se på ? Många, men fotbolls-EM var ju en höjdare när vi var i Italien.
21.Coca Cola eller Pepsi? Ingetdera
22. Fotboll eller ishockey? Båda absolut, bara jag kan heja på nåt lag.
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla utan tvekan.
24. Pedikyr eller manikyr? Pedikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? I wish.
26. Vad ville du bli när du var liten? Forskare och det blev jag ju inte precis.
27. Bästa barndomsminnet? Lyssna på radioföljetongen på söndagkvällen på landet sittandes vid köksbordet.
28. Varit i Afrika ? Nix.
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja det tror jag men kommer inte ihåg vem.
30. Varit med om en bilolycka? Ja flera gånger men inget allvarligt.
31. Favoritdag i veckan? Tisdag som är min alldeles egen dag.
32.Favoritrestaurant? Restaurang J .
33. Favoritblommor? Tulpaner
34. Är du kär? Ja men önskar att jag inte var det.
35. Favorit-snabbmatsrestaurant? Nåt sushiställe
36. Äger du en cykel? Äger flera men det är alltid barnen som använder dem.
37. Vem fick du senaste mailet från? En resebokning som bekräftades.
38. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på? Förstår inte.
39. Läggdags? Nej nej nej.
40. Senaste personen du delade en middag med? Min son
41. Vad lyssnar du till just nu? Tystnaden.
42. Favoritfärg? Brunt.
43. Hur många tatueringar har du? När tatueringar blev lite coolt så hade jag redan påbörjat vägen mot skrynklig hud och insett hur hemskt det skulle se ut så noll.
44. Vad jobbar du med? Ska jag vara anonym så hoppar jag det
45. Favoritträning? Gympass i min egen takt och min egen musik i lurarna, ren terapi.
46. Har du några djur? Har haft hästar, marsvin, kaniner men nu inga alls och det är så skönt.
47. Vad önskar du dig? Mer tid.
48. Ringsignal på mobilen? Winnerbäck så klart !

Inga kommentarer: