fredag 19 december 2008

Blommor med bud

Är på väg hit.
De ringde från blomsteraffären och sa att de skulle komma med blommor.

Så nu sitter jag här och funderar.

Hoppas gör jag förstås men nej jag tror inte att de är från den jag mest av allt önskar.

Säkert är det bara nån som jag inte bryr mig särskilt mycket om och då kommer jag bara få dåligt samvete.

Uppdatering;
De var ju från han som gör mig så varm och lycklig men också så förtvivlad med jämna mellanrum. Det var oväntat men mycket välkommet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åååå det är inte jag ... i alla fall ;) Kram!

Maja sa...

Inte från mig heller! :)Kul, det är verkligen urkul att få blommor med bud!

Mr C sa...

Men...när budet ringer och förvarnar...förtar det inte lite alltihop då?

Maja sa...

Men säg da! Glad eller dåligt samvete...

TrickyTricky sa...

Förlåt jag har inte medvetet hållit er på halster, jag har julshoppat och körde sen hem med andan i halsen och tänkte, nejdå nejdå det är säkert från nåt dj-a företag som vill fjäska lite.
Men det var ju från Han med stort H...*L*.