måndag 29 juni 2009

Jag förstår budskapet men kommer ändå inte att lyssna

I natt drabbades jag av magsjukan from hell.

Jag ska inte delge er några detaljer men kan konstatera att jag nog inte kommer iväg till jobbet i morgon heller.

Det bryr jag mig nu inte så mycket om däremot skulle jag ha flyttat in hos min älskling den här veckan och DET bryr jag mig mer om.

Men det är bara den här veckan.

Need I say more ?

Nej jag vet och det är därför jag säger att jag ser det tydliga budskapet som jag alltså inte tänker låtsas om.

2 kommentarer:

Maja sa...

Du är en klok kvinna. Kram på dig.

TrickyTricky sa...

Maja; jag känner mig nog mer dåraktig än klok men säger till mig själv att om jag nästa vecka får veta att jag snart ska dö så skulle jag ångra så mycket mer om jag avstod än om jag gjorde "det rätta". Jag vet inte om det är att vara klok att leva som jag gör men det är ju inte precis tråkigt.