tisdag 1 januari 2008

Nyårsafton

Tänk att det faktiskt blev nyårsafton och en riktigt glittrig och glamorös sådan också !!

Nej det blev inget nyår i Berlin men det blev väldigt trevligt ändå.

Tack Christina (som har beskrivit kvällen så bra att jag inte gör det en gång till utan klicka och läs hos henne) för att du tog mig med till Berns.

Eller kanske snarare gav mig inspiration att slå dubbla knutar på mig själv och faktiskt fixa så att sonen fick något annat roligare att göra än att bara sitta ensam hemma med mig.

Efter alla turer och besvikelser så blev det ju alldeles kanon för oss båda två.

Han fick "hänga med" storasyster och hennes allra ballaste polare som alla hade varit hur gulliga som helst mot sonen.
Tänk "lillakillenutanför" som fick vara med de allra coolaste killarna i stan och känna sig sedd och viktig.

Jag grät av glädje i natt när jag pratade med storasyster och hon berättade hur bra allt hade blivit och hur mycket alla hade gillat hennes gulliga lillebror.

3 kommentarer:

Ankan sa...

Åh Tricky vad BRA det kan bli ändå. Ibland. När man orkar, vågar, kan och får luta sig mot någon annan. KRamar

Maja sa...

Så kul att du (och din lilla kille) fick en kanonnyårsafton!

Jag är övertygad om att 2008 kommer att bli ett kanonår!

TrickyTricky sa...

Tack tjejer !!