lördag 29 januari 2011

Gamla jobbet

Var på aw med gamla jobbet igår och hade så innerligt roligt att jag aldrig ville gå hem.
Allt var så varmt, ljust, vänligt och härligt därinne.

Åh mitt gamla jobb med chefen from hell men kollegor av bästa slag.

Fy vad jag saknar er och vår härliga gemenskap.

Alla frågade varför inte jag skulle med till fjällen i år och på det fanns inget bra svar annat än att den som ordnar helt enkelt glömde fråga mig, det var jag rätt ledsen över ett tag för jag såg ju vissa saker på facebook men inser i efterhand att de andra tagit för givet att jag blivit tillfrågad, dumt av mig att inte ropa till. Men sådär är jag ju ibland, känslig för utanförskap, då låtsas jag gärna att jag ändå inte ville eller kunde.

Det krockar med New York vilket troligen inte heller blir av och fick jag välja tog jag fjällen med så roliga människor att man ramlar ur liften.

Inga kommentarer: