tisdag 4 januari 2011

Bojkotta radiokanaler med skitreklam !

Jag är ingen moralens väktare, nej herregud jag har väl snarare blivit beskylld för det motsatta.

Men nu har jag fan fått nog.

Har ni hört reklamen för nya otrohetsdejtingsajten ?
Så dj-a dåligt, sånt lågvattenmärke. Tänker inte ens skriva ur namnet här men kort är det VM.

Livet är som det är, ibland grått, inte alltid svart eller vitt men att som affärside skapa en sajt för gifta/upptagna som "tappat gnistan" och vill ha lite kul vid sidan av, nej jag kräks på det !!!

Så nu lyssnar jag bara på sr.

2 kommentarer:

Peter Midas sa...

Det var det jävligaste, finns det en sådan sajt!??? Vidrigt! Att girigheten är så stor att man slår mynt av folks oförmågor!

TrickyTricky sa...

Ja Peter, har du inte hört radioreklamen, körs på de flesta kanaler med reklam och jag är förvånad att inte fler reagerat. Så dj-a cyniskt !