torsdag 23 september 2010

Tvärnit och helomvändning

Ja eller hur ska man beskriva att vi gick från att jag var totalt less och funderade på att byta ut min hockeyman mot en statsvetarman (hahaha bara det att statsvetarmannen inte visste om det) till att jag i morgon ska flyga ner till Skåne och träffa hans föräldrar.

Herregud arma svaga ynkliga människa !

Nej så är det ju inte, jag är kanske svag men också väldigt förälskad i honom och kanske att jag sakta men säkert lär mig att allt inte händer exakt som jag vill ha det och att alla andra inte uppför sig exakt som jag.

Insikt.

Yes och i morgon Skåne (sd-land, ja jag vet men just den här kommunen låg lågt när det gäller det så det ska nog gå bra...:-))

5 kommentarer:

Nike sa...

Aha, det var det du gjorde när du var i mina krokar!?

Nike sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
TrickyTricky sa...

Ja precis :-) hört talas om Tostarp ?

Nike sa...

Hm, låter som ett namn som finns lite överallt här nere. Vilken kommun menas? Sjöbo?

TrickyTricky sa...

Nej det var Ängelholm, Tostarp ligger nära Munka-Ljungby.