lördag 18 september 2010

Har en biljett över

Så skrev jag nyss på Blocket.

Har en biljett över till...

Hela mitt liv kunde jag lika gärna skriva.

Varför annonserar jag inte efter en ny pojkvän istället för att sälja delar av mitt liv på Blocket så fort han kommer på att nåt annat kommer emellan.

Först hade han glömt och kunde inte, sen ändrade han sig när jag blev ledsen men nu känns det inget roligt alls att gå med någon som liksom "ställer upp". Men jag behöver inte någon som ställer upp jag behöver någon som vill !!

Så nu tänker jag gå själv istället, och när det känns bättre så får man nog fundera över vad man håller fast vid.

3 kommentarer:

Saga sa...

Helt rätt! Vad är det du ska gå på?

Ms.Take sa...

Gå själv regerar!

Annars kan du alltid bjuda med mig *flinar*

TrickyTricky sa...

Jag går ju gärna själv men jag ruttnar på att då ha betalat 800:- för två biljetter och utnyttja en.
Ska sluta köpa två biljetter och tvingas skänka bort eller dumpa priset i sista sekund.
Jag ska se 10cc på Katalin i Uppsala, inget man slänger in dottern på heller i sista sekund.
Hennes kommentar; varför har du aldrig biljett över till nåt JAG vill se... hon hade inte ens hört talas om 10cc och det kan man ju förstå