fredag 13 mars 2009

Snodd lista

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej jag stänger aldrig av mina mobiler, jag sätter dem på tystläge, dessutom använder jag den ena som väckarklocka.

2.Vem såg dig senast naken? Nån jag håller väldigt kär

3. Hur såg du ut på högstadiet? Jag var mycket längre än alla andra och gick i platta skor jämt. Ser på bilder att jag var jättefin men så kände jag mig aldrig.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Helt ok.

5. Hur var du på dagis? Gick inte på dagis men i lekis var jag en outsider, satt i bokhörnan och läste böcker och låtsades som om jag inte ens ville vara med i tuffa gänget.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Mycket omtyckt.

7. Har du celluliter? Nej.

8. Biter du på naglarna? Jag har skitsnygga naglar och det kostar mig lite pengar men det är det värt.

9. Har du något handikapp? Mitt största handikapp i livet är att jag vill vara omtyckt, men det är många gånger en tillgång också, önskar bara att jag inte mådde så dåligt när jag blir avvisad.

10. Är du rädd för att få hängbröst? Jag är inte rädd för såna saker.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Nej

12. Svär du? Ja rätt mycket t o m

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Jag ler och säger att jag inte är intresserad, trevlig, ja kanske.

14. Hur homo är du på en skala 1-10? 2 kanske

15. Tror du på utomjordingar? Nej men jag vågar inte säga det högt för då tror jag att de kommer att göra nåt för att visa mig att jag har fel...

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Lax, det är ju inte långt ifrån.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Jag är verkligen inte svårfödd, ytterst få saker jag tackar nej till men mat som ska vara varm men kallnat kan jag hoppa över.

18. Har du blivit arresterad? Nej men om polisen haft bättre koll så borde jag väl blivit det.

19. Ljuger du? Jag kan ljuga men tycker inte om att göra det.

20. Har du kysst en polis? Ja en italiensk sådan.

21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej varför skulle jag vara det, har förresten kysst en sån också.

22. Har du någonting att dölja? Ja, det har jag absolut.

23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar till mina olika hem och diverse pac-brickor, får inte plats minsta nyckelring utöver detta.

.24. Är du/har du varit gift? Nej och det är jag lite ledsen över men det är ju inte för sent än.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Om han var skadad eller nåt sånt men annars finns ju taxi.

26. Kan du laga cyklar? Avskyr sånt, naglarna går ju sönder.

27. Kan du fixa med bilar? Faktiskt mycket mer än de flesta kvinnor men det betyder inte att jag gillar det. Rent allmänt kan jag otroligt många saker som jag avskyr att göra.

28. Brukar du köra om? Jag kör i vänsterfilen hela vägen till jobbet.

29. Kan du baka bröd? Ja herregud, klart jag kan, det är ju bara att följa ett recept men jag gillar inte att baka, har aldrig gjort.

30. Vet du hur man frostar av en frys? Vem vet inte hur man gör, en 7-åring ?

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i ? Vita Huset så klart !

Inga kommentarer: