onsdag 4 mars 2009

Jag bara jobbar

Ifall nån undrar så är det alltså bara jobb nu.

Har inget särskilt kul alls att berätta förutom att jag jobbar ca 12 timmar om dagen och att det faktiskt är helt ok.

Det är kul på jobbet nu, mycket som händer, många projekt, väldigt intensivt.

Idag fick alla släppa allt annat och vi superteamjobbade fram ett förslag på absolut noll tid och det var verkligen kul att jobba så intensivt tillsammans med andra.

I morgon ska vi presentera det och det är skitbra, känns så kul att få vara en av dem som ska dra det, rätt stolt är jag.

Men som sagt, några nöjen finns det varken tid eller energi till just nu och somligt orkar jag inte ens skriva om för det är för tungt så jag lägger det på hyllan och hoppas att det bleknar lite snart.
Då kanske jag skriver nån rad men inte nu.

Nu är det bara jobb och jag är innerligt glad att jag har ett jobb som är så roligt och inspirerande.

Inga kommentarer: