söndag 13 juli 2008

Uppe i gryningen

Ja så känns det när klockan är 8 en söndagmorgon.

Extremt ovanligt för en nattmänniska som jag men sonen ska iväg på Gothia cup i Göteborg så det är inte någon frivillig uppstigning alls utan bara för att jag inte orkade packa igår kväll.

Jag åker efter om ett par dagar för att ha lite storstadssemester på egen hand, visst ska jag se fotboll men mest ska jag softa omkring i fina kläder, shoppa, sitta på avenyn och titta på folk, gå på spa kanske.

Och så ska jag på en minibloggträff med Singel46, ska bli jätteroligt !

Jag tror verkligen att vi kommer att ha massor att prata om, skoj !

1 kommentar:

Anonym sa...

De har öppnat ett spa vid golfbanan där jag är medlem. Skall vara väldigt fint. har inte testat det ännu själv.
http://www.sanktjorgenpark.se/Spa__.html
Ligger bara 5 min från heden med taxi
Ett tips bara. Som sagt så vet jag inte hur det är men jag vet att ägaren bara satsar på det bästa