tisdag 19 december 2017

Nämen dags för nya äventyr

På en dejtingsajt träffade jag den här mannen som enligt sin text "bodde i Portugal på vintern och i Sverige på sommaren"
Jag hade i min text skrivit att jag drömde om ett hus i Frankrike eller Portugal.
Nåja däremellan fanns det rätt så mycket som förenade oss.
Men en väldigt grå dag i november tog jag ett beslut som skulle förändra mitt liv fast det visste jag såklart inte då.
Jag hoppade på ett plan och blinddejtade i Portugal.
Jag hade tänkt hotell men han skrev, jag bor i ett stort hus, du kan få ett eget våningsplan.
Och jag tänkte, varför inte.
Vi pratade och pratade, vi skrattade, han var ett under av omtänksamhet.
Efter två dagar tittade jag på honom och tänkte att han var så fin och att jag längtade nåt oerhört efter att vara nära.
Fortsättning följer...

Inga kommentarer: