lördag 21 augusti 2010

Hypertänkande

Ja det var vad en läsare kallade mitt beteende för ett tag sen.

Alltså hur jag låter en liten händelse liksom leva sitt eget liv och fara iväg i min egen fantasi.

Jag hade en totalt utflippad kväll där jag i min egen fantasivärld bestämde mig för att han är en lögnare som inte är värd att lägga någon energi på.

Och allt var i min fantasi inser jag idag, efter att jag skickat minst fem stycken förfärliga sms som han inte svarade på vilket gjorde att de blev värre och värre under kvällen.

Jag håller på att hypertänka sönder min relation.

2 kommentarer:

Saga sa...

Jag är helt säker på att du gör det som kommer att bli allra bäst för dig!

Anonym sa...

Du är inte ensam. Mina tankar kommer en dag att ta mitt liv om jag fortsätter såhär. Jag tänker så att ögonen blöder o förstorar upp händelser till katastrofer. På köpet gör jag mig ovän o skadar mina relationer..