söndag 6 april 2008

Glad och lycklig

Ja faktiskt, så kände jag mig i morse när jag vaknade.

Pigg trots att jag inte alls sovit tillräckligt, hoppade upp ur sängen och det slog mig att jag var en väldigt lyckligt lottad människa.

Bara sådär från en klar himmel, utan nån särskild anledning.

Kände mig stark och full av förväntan inför livet bara.

Har hunnit med roligt afterwork, två träningspass och en massa pyssel och städning den här helgen.

Inga karlar alls...man jag är fullkomligt nöjd ändå.

Tittade på charmiga körslaget igår och blev glad av det också.

Nu är jag lättroad tror jag.

I morgon väntar en rolig dag på jobbet, en affär är nära att bli klar, sånt är spännande och alldeles oerhört tillfredställande när jag vet att jag bidragit på ett bra sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt Tricky. unnar et dig verkligen...
Tack för dina råd. Du sa verkligen rätt saker till mig. Hoppas att jag vakna till nu...
*Kram*