fredag 19 oktober 2007

Höjdpunkter från dejtinglivet eller varför humor är den viktigaste egenskapen om man ska överleva nätdejting

Tänkte roa er lite med ett urval av senaste veckans höjdpunkter;

"Hej ! Är du sugen på att basta med en sambo kille i dag"

Alltså är det möjligt att han fick ett enda svar ?

Vad tänkte han när han formulerade sig så ?

Trevlig, social och attraktiv kille som gärna skulle dejta dig en kväll.. Kommer att befinna mig i Stockhom den 15/10-17/10 för utbildning på universitetet...100% seriös och stor vän av tvål och vatten...

Men känns det inte lite 1800-tal att skriva att man är stor vän av tvål och vatten. Jag menar HUR väsentligt är det ?

Risken finns ju att han tycker att det räcker liksom, "jag tvättar mig alltså duger jag" eller "jag tvättar mig alltså är jag en bra älskare"

Eller fungerar det som raggningsreplik år 2007 ?"

Tjena bruden, alltså jag duschade innan jag gick hit...typ

4 kommentarer:

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Visst är det fescinerande, de brev man får. Man undrar ju verkligen om kvinnor skriver sånt också.

Nike sa...

Ja men det är ju absolut underbart! På nätet kan de ofiltrerat blotta sina patetiska egon...Stolta över sin ärlighet tror de att kvinnor blir glada och villiga för att de använder tvål, alltså inte har några könssjukdomar?

Anonym sa...

*L* ... jo dom finns där i högar.

Anonym sa...

Jag har gått steget längre jag. Jag kör bloggbröllop numera, jag menar , NÅN måste ju ändå tjäna en hacka på dyngan så det kan lika gärna vara jag ;-) http://lenerasch.wordpress.com/2007/10/21/bloggbrollop-till-salu/