söndag 23 december 2012

Julafton i fängelse

En ny erfarenhet.

Nejdå, inte för mig.

För barnens pappa, den där skitskallen jag skrivit så mycket om här.
Han som aldrig funnits för sina barn , alltid djävlats med mig.

Ja så nu ger han oss det dät sista ultimata knivhugget.

Han sitter i fängelse sen en dryg månad tillbaka.

Mycket dramatik var det, han blev gripen av polis på Arlanda när han försökte lämna landet.

Så, dottern i Australien kommer inte hem till jul, hon orkar inte, vill inte dras in igen i hans trassliga liv. Hon behåller distansen och stannar därborta. Kanske hon aldrig tänker komma hem pga sin pappa.

När jag inte trodde att livet kunde bli värre, när jag trodde jag fått så mycket en människa kan bära i livet så kom detta.

Så den här julen sitter alltså barnens pappa i fängelse.

God Jul !

Inga kommentarer: