måndag 25 oktober 2010

Heterovänligt

Första gången jag bott på ett hotell där det ligger kondomer bredvid tvålarna och schampot.

Jojo så sägs det vara Barcelonas bästa gayhotell...jag måste ju fått nåt gravt tankefel när jag bokade in mig här.

Liksom totalt garanterat raggfritt i baren...:-)

Det hade det ju säkert varit ändå men då hade jag varit omgiven av en massa par på minisemester och det vill jag verkligen inte, orkar inte med dom bara, tråkiga gamla strävsamma par som inte pratar eller när de pratar så är det helt outhärdligt för de liksom tänker högt, ihop. Hade ett sånt par bredvid mig på flyget ner och efter ett tag hade jag lust att skrika högt men det behövde jag inte för det gjorde bebisen bakom mig så dj-a bra så.

Nejdå, jag visste absolut vad jag gjorde, det är trevligt och lite annorlunda men jag gillar det mycket.

Mitt hotell är "heterovänligt", ja det står så överallt och jag tycker det är lite rart faktiskt.

Inga kommentarer: