lördag 5 december 2009

Winnerbäck i Leksand

Där blev det liksom dubbel kärlek på alla sätt.

Var där med hockeymannen som nu faktiskt kan kallas kärleken men hur länge, det vet vi inte.

För flera månader sen skickade jag ett sms till honom där jag skrev ungefär så här "ja jag vet att jag är en romantisk idiot men jag skulle så gärna vilja se Winnerbäck i Leksand med dig...."

Så för en vecka sen var det han som sa att det hade varit så mysigt om vi gjort det. Jag kollade snabbt att det fanns både biljetter och hotell att boka och så var vi på väg.

Vi bodde här, så mysigt och romantiskt som det bara kan bli.

Vi såg Winnerbäck och vi träffade gamla vänner till honom, det var en ljuvlig kväll.

Men så i bilen hem dagen efter så slog ångesten till igen, han var låg, jag tittade envist ut genom fönstret med tårarna rinnande utmed kinderna.

Fan så dj-a svårt livet är.

Inga kommentarer: